1403/11 – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی اصل Thu, 20 Apr 2023 07:56:24 +0000 fa-IR hourly 1 https://vionabeauty.com/wp-content/uploads/2020/03/cropped-android-chrome-512x512-1-32x32.png 1403/11 – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com 32 32 پنكيک کالیستا مدل Smooth https://vionabeauty.com/product/callista-smooth-compact-powder https://vionabeauty.com/product/callista-smooth-compact-powder#respond Tue, 09 Jun 2020 07:34:26 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6845 معرفی برند Callista کالیستا در زبان لاتین به معنای «زیباترین» است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند، کیفیت برتر، قیمت بسیار مناسب و تنوع بی‌نظیر رنگ‌ها است. بازی رنگ‌ها در طیف گسترده محصولات آرایشی کالیستا، هم در ماهیت فرآورده‌ها در قالب … ادامه مطلب

نوشته پنكيک کالیستا مدل Smooth اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی برند Callista

کالیستا در زبان لاتین به معنای «زیباترین» است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند، کیفیت برتر، قیمت بسیار مناسب و تنوع بی‌نظیر رنگ‌ها است. بازی رنگ‌ها در طیف گسترده محصولات آرایشی کالیستا، هم در ماهیت فرآورده‌ها در قالب کهکشانی از رنگ‌های خیره‌کننده خودنمایی می‌کند و هم در جلوه ظاهری محصولات، چشم هر بیننده را به میهمانی شادمانه‌ی رنگ‌ها، که فصل گمشده‌ی زندگی انسان امروز است، فرامی‌خواند.

طراحی و تولید محصولات برند کالیستا، بر اساس نیاز دنیای مدرن امروز و باهدف نمایان‌تر ساختن زیبایی چهره و فزون بخشی شادی و نشاط و اعتمادبه‌نفس بانوان صورت گرفته است.  تلاش تولیدکنندگان محصولات این برند، همواره بر این بوده است که با استفاده از مرغوب‌ترین و خالص‌ترین مواد اولیه اروپایی و بالاترین سطح استانداردهای ملی و بین‌المللی در بزرگ‌ترین سایت تولیدی تحقیقاتی و مجهزترین لابراتوار کنترل کیفیت محصولات آرایشی خاورمیانه و همچنین با بهره‌گیری از مشاوره متخصصین برجسته حوزه محصولات آرایشی، به این هدف مهم، جامه‌ی عمل بپوشانند.

 

معرفی پنکیک کالیستا مدل Smooth

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها صاف بودن پوست صورتشان است که تأثیر بسزایی در افزایش زیبایی آنها دارد،برند کالیستا با توجه به همین دغدغه محصولی با عنوان پنکک اسموت (Smooth Compact Powder) را طراحی کرده است.

پنکک اسموت کالیستا دارای 6 رنگ متنوع میباشد، که از رنگ‌های پوست‌های بسیار روشن تا تیره را دربرمی گیرد؛ بنابراین خانم‌های با پوست سفید و خانم‌های با پوست گندمی و همچنین رنگ پوست‌های میانه می‌توانند از بین این طیف رنگ‌ها محصول متناسب با پوست خود را انتخاب کنند.پنكيک کالیستا مدل Smooth، دارای بافت نرم و مخملی است که به راحتی تمام صورت را پوشش داده و تا ساعت ها ماندگار است. این پنکیک بدون ایجاد احساس کشیدگی نواقص پوست را برطرف کرده و جلوه ای ابریشمی به چهره می دهد.

 

ویژگی های اصلی:

  • دارای بافت مخملی
  • تنوع در 6 رنگ
  • ماندگاری بالا

 

برای من مناسبه؟

این پنکیک به علت تنوع رنگ و نوع فورمولاسیون آن برای همه بانوان با پوست های متنوع مناسب هستش.

 

نحوه ی مصرف:

برای حداکثر پوشانندگی، پیشنهاد می شود که پنکیک را با پد مخصوص به صورت خود بزنید.

نوشته پنكيک کالیستا مدل Smooth اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/callista-smooth-compact-powder/feed 0
بالم لب ضد آفتاب مای با SPF25 https://vionabeauty.com/product/my-sun-protecting-lip-balm-spf25 https://vionabeauty.com/product/my-sun-protecting-lip-balm-spf25#comments Thu, 04 Jun 2020 07:11:36 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6565 معرفی بالم لب ضد آفتاب مای با SPF25 بالم لب ضد آفتاب مای با SPF25  یک محصول عالی برای محافظت از لب ها می باشد. این محصول در هر شرایط آب و هوایی از لب ها محافظت نموده و با … ادامه مطلب

نوشته بالم لب ضد آفتاب مای با SPF25 اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی بالم لب ضد آفتاب مای با SPF25

بالم لب ضد آفتاب مای با SPF25  یک محصول عالی برای محافظت از لب ها می باشد. این محصول در هر شرایط آب و هوایی از لب ها محافظت نموده و با آبرسانی کامل به آنها مانع از خشکی و کشیدگی لب ها می گردد. از این رو با تسکین لب ها موجب شادابی و نرمی آنها می شود. در فرمولاسیون این محصول از روغن جوجوبا، شی باتر و ویتامین E استفاده شده است. از این رو رطوبت رسانی را کامل انجام می هد. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن SPF25  می باشد. از این رو از لب ها در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می نماید.

 

برای من مناسبه؟

این بالم برای افرادی که خواهان لب های نرم و یکدست هستند مناسب است.

نوشته بالم لب ضد آفتاب مای با SPF25 اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-sun-protecting-lip-balm-spf25/feed 1
ژل مو خیس و حالت دهنده مای مدل Wet Fix https://vionabeauty.com/product/wet-fix-wet-hair-conditioner-and-conditioner https://vionabeauty.com/product/wet-fix-wet-hair-conditioner-and-conditioner#respond Thu, 04 Jun 2020 07:04:12 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6562 ژل مو خیس و حالت دهنده مای مدل Wet Fix  ژل مو خیس و حالت دهنده مای مدل Wet Fix یک محصول با کیفیت برای زیباتر نمودن موها می باشد. این ژل مو دارای قدرت آبرسانی بالا می باشد و … ادامه مطلب

نوشته ژل مو خیس و حالت دهنده مای مدل Wet Fix اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
ژل مو خیس و حالت دهنده مای مدل Wet Fix 

ژل مو خیس و حالت دهنده مای مدل Wet Fix یک محصول با کیفیت برای زیباتر نمودن موها می باشد. این ژل مو دارای قدرت آبرسانی بالا می باشد و حالتی خیس به موها می دهد. در فرمولاسیون این ژل مو از ترکیبات طبیعی و همچنین پرو ویتامین B5 استفاده شده است. که باعث بروز سفیدک بر روی موها نمی گردد. همچنین بعد از استفاده موهایی با فرم ثابت در طول روز خواهید داشت. این ژل با خاصیت تقویت کننده گی خود باعث شادابی موها می گردد. همچنین فاقد الکل بوده و از خشک شدن ساقه موها جلوگیری می کند.

 

برای من مناسبه؟

ژل مو خیس و حالت دهنده مای  برای همه افردا با هر نوع مویی مناسبه.

 

نحوه ی مصرف:

ابتدا موها را مثل روال همیشه بشوئید و نرم کننده بزنید. سپس با حوله خشک کنید. کمی باید موها مرطوب بماند. مرطوب بودن موها هنگام استفاده از ژل بسیار مهم است. اگر زیاد وقت ندارید نیاز نیست حتما با شامپو موها را بشوئید فقط کمی موها را با آب مرطوب کنید. توجه داشته باشید، اگر موها چرب و کثیف باشد تاثیر ژل کمتر می شود.

مقداری ژل با انگشت بردارید و به کف دست ها بمالید. سپس مانند شامپو به موها بزنید. مقدار ژلی که برمی دارید بستگی به ضخامت و بلندی موها دارد. اگر کم بود باز هم مقداری به آن اضافه کنید.

و در نهایت موها را به همان شکلی که در نظر دارید حالت بدهید.

نوشته ژل مو خیس و حالت دهنده مای مدل Wet Fix اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/wet-fix-wet-hair-conditioner-and-conditioner/feed 0
سایه چشم تک رنگ مای https://vionabeauty.com/product/my-eyeshadow https://vionabeauty.com/product/my-eyeshadow#comments Wed, 03 Jun 2020 11:15:29 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6459 معرفی سایه چشم مای  سایه چشم تک رنگ مای یک محصول پرطرفدار مابین بانوان می باشد. این محصول سایه ای در رنگ های مات و براق است که بدلیل داشتن بافت سبک و فشرده و ابریشمی ، بعد از استفاده … ادامه مطلب

نوشته سایه چشم تک رنگ مای اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی سایه چشم مای 

سایه چشم تک رنگ مای یک محصول پرطرفدار مابین بانوان می باشد. این محصول سایه ای در رنگ های مات و براق است که بدلیل داشتن بافت سبک و فشرده و ابریشمی ، بعد از استفاده ابه هیچ وجه احساس سنگینی بر روی پلک خود نخواهید کرد. این محصول به صورت تک رنگ به بازار ارائه شده و مناسب برای افرادی که به استفاده از سایه های تک رنگ عادت دارند می باشد.  همچنین به علت کوچک بودن حجم آن به راحتی در داخل کیف جا می گیرد. البته از این سایه چشم می توان در کنار سایر سایه ها نیز استفاده کرد.

این سایه چشم دارای جلوه طبیعی و رنگدانه های غنی می باشد.

 

برای من مناسبه؟

به علت کوچک بودن و رنگ های فوق العاده برای همه سلیقه ها مناسبه.

 

نحوه ی مصرف:

با توجه به سلیقه خود ، ابتدا سایه را انتخاب کرده و سپس با قلم سایه بر روی پشت چشمان خود استفاده نمایید.

نوشته سایه چشم تک رنگ مای اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-eyeshadow/feed 1
پنكيک ساده مای https://vionabeauty.com/product/my-simple-powder https://vionabeauty.com/product/my-simple-powder#comments Fri, 29 May 2020 09:54:35 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6091 معرفی پنکیک ساده مای  پنکیک ساده مای یک محصول عالی برای پوشاندن تمامی نواقص موجود در صورت شماست. فرمولاسیون ویژه ی این محصول مانع از احساس حس سنگینی بر روی پوست می گردد. و بعد از استفاده از آن پوستی … ادامه مطلب

نوشته پنكيک ساده مای اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی پنکیک ساده مای 

پنکیک ساده مای یک محصول عالی برای پوشاندن تمامی نواقص موجود در صورت شماست. فرمولاسیون ویژه ی این محصول مانع از احساس حس سنگینی بر روی پوست می گردد. و بعد از استفاده از آن پوستی یکدست و مات خواهید داشت. این محصول با جذب چربی مازاد موجود بر روی پوست، از براق شدن آن جلوگیری نموده و پوستی با پوشش کامل بر جای می گذارد. این پنکیک را می توان با پد خشک و مرطوب استفاده نمود و در هر دو حالت پوشش دهی کامل و عالی بر روی پوست خواهد داشت. پنكيک ساده مای برای پوشش دادن همه سلیقه ها در رنگ های متنوع تولید و عرضه شده است.

 

برای من مناسبه؟

پنكيک ساده مای به علت تنوع رنگ و نوع فورمولاسیون آن برای همه بانوان با پوست های متنوع مناسب هستش.

 

نحوه ی مصرف:

برای حداکثر پوشانندگی، پیشنهاد می شود که پنکیک را با پد مخصوص به صورت خود بزنید.

نوشته پنكيک ساده مای اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-simple-powder/feed 1
پنكيک دو كاره مای https://vionabeauty.com/product/my-2-in-1-powder https://vionabeauty.com/product/my-2-in-1-powder#comments Fri, 29 May 2020 08:03:17 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6056 معرفی پنکیک دوکاره مای  پنكيک دو كاره مای یک محصول با کاربری دوگانه خشک و تر می باشد. کاربرد خشک و مرطوب به این صورت خواهد بود که بر روی پوست تمیز و آماده‌ی آرایش به‌عنوان پنکیک و تثبیت آرایش … ادامه مطلب

نوشته پنكيک دو كاره مای اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی پنکیک دوکاره مای 

پنكيک دو كاره مای یک محصول با کاربری دوگانه خشک و تر می باشد. کاربرد خشک و مرطوب به این صورت خواهد بود که بر روی پوست تمیز و آماده‌ی آرایش به‌عنوان پنکیک و تثبیت آرایش مناسب است. در صورتی که پوست شما مرطوب و نم‌دار است اثر بالا و همچنین ماندگاری بالایی داشته است و حکم کرم‌پودر را ایفا خواهد کرد. پنكيک دو كاره مای بدون ایجاد ضخامت روی پوست رنگی طبیعی و پوستی صاف را نشان خواهد داد. این پنکیک دارای پوشانندگی بالایی می باشد که در هنگام استفاده به صورت مرطوب پوشانندگی آن نیز بیشتر می شود. این محصول تا ساعت ها ماندگار می باشد و آرایش صورت را ثابت می کند. همچنین به طور یکنواخت بر روی پوست صورت پخش می گردد.

 

برای من مناسبه؟

پنكيک دو كاره مای به علت فرمولاسیون فوق العاده برای انواع پوست مناسب بوده و برای همین پیشنهاد فوق العاده برای تمام خانم هاست.

 

نحوه ی مصرف:

با توجه به دوکاره بودن این محصول:

پیشنهاد می گردد هنگام استفاده با پد اسفنجی مرطوب، دقیقا همانند کرم پودر عمل کنید.

و توجه داشته باشید، در صورت استفاده از پد اسفنجی خشک، این محصول عملکردی هماننده پنکیک فشرده خواهد داشت و بایستی مانند پنکیک فشرده استفاده شود.

نوشته پنكيک دو كاره مای اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-2-in-1-powder/feed 1
صابون مناسب پوست های حساس حاوی عصاره انار و کشمیر دورو – 120گرم https://vionabeauty.com/product/duru-delicate-beauty-soap-120gr https://vionabeauty.com/product/duru-delicate-beauty-soap-120gr#comments Mon, 25 May 2020 04:30:17 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=5484 معرفی صابون آرایشی دورو حاوی عصاره انار و کشمیر بطور کلی صابون های آرایشی جهت شستشو و پاک کردن آرایش صورت طراحی و تولید می گردند. به همین دلیل معمولا در این صابون ها از ترکیبات پاک کننده عمیق پوست … ادامه مطلب

نوشته صابون مناسب پوست های حساس حاوی عصاره انار و کشمیر دورو – 120گرم اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی صابون آرایشی دورو حاوی عصاره انار و کشمیر

بطور کلی صابون های آرایشی جهت شستشو و پاک کردن آرایش صورت طراحی و تولید می گردند. به همین دلیل معمولا در این صابون ها از ترکیبات پاک کننده عمیق پوست همراه با نرم کننده و مرطوب کننده استفاده می شود تا از خشکی پوست بعد از شستشو جلوگیری شود. صابون دورو مناسب پوست های حساس حاوی عصاره انار  است که این ترکیبات پوست را از هر گونه مواد آرایشی و آلودگی های محیطی پاکسازی می کنند و همچنین ﻣﺎﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﻻﯾﻪ ﺑﺮدار ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻼﯾﻢ ﻋﻤﻞ می کند. ﻋﺼﺎره اﻧﺎر ﺳﺮﺷﺎر از وﯾﺘﺎﻣﯿﻦ C اﺳﺖ که علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی بالا، باعث شفافیت پوست شده و خاصیت ترمیم کنندگی پوست را داراست. از این رو برای انواع پوست پیشنهاد می گردد.

 

برای من مناسبه؟

این صابون برای انواع پوست طراحی شده پس با خیال راحت میتونی پوستت هر نوعی که باشه از این نوع صابون استفاده کنی.

نوشته صابون مناسب پوست های حساس حاوی عصاره انار و کشمیر دورو – 120گرم اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/duru-delicate-beauty-soap-120gr/feed 3