1403/10 – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی اصل Thu, 20 Apr 2023 07:56:24 +0000 fa-IR hourly 1 https://vionabeauty.com/wp-content/uploads/2020/03/cropped-android-chrome-512x512-1-32x32.png 1403/10 – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com 32 32 مداد ابرو برس دار فلورمار https://vionabeauty.com/product/flormar-eyebrow-pencil https://vionabeauty.com/product/flormar-eyebrow-pencil#respond Sun, 21 Jun 2020 11:13:04 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7370 معرفی مداد ابرو برس دار فلورمار مداد ابرو برس دار  فلورمار به دلیل ترکیباتی که در ساختار آن موجود می باشد با هر نوع پوستی سازگار می باشد. این محصول همانطور که از نامش پیداست دارای برس ابرو برای مرتب … ادامه مطلب

نوشته مداد ابرو برس دار فلورمار اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی مداد ابرو برس دار فلورمار

مداد ابرو برس دار  فلورمار به دلیل ترکیباتی که در ساختار آن موجود می باشد با هر نوع پوستی سازگار می باشد. این محصول همانطور که از نامش پیداست دارای برس ابرو برای مرتب کردن ابروها و پخش یکدست رنگ بر روی ابرو های شما می باشد ، همچنین دارای بافت نرم است که می توان از آن برای ایجاد خطوط منظم و دقیق و طبیعی بر ابرو ها  استفاده کرد.

 

برای من مناسبه؟

این محصول برای خانم هایی که خواهان جلوه ای طبیعی و پر پشت برای ابرو های خود هستن مناسبه.

 

نحوه مصرف:

خطوط منظم بر ابروهای خود کشیده و سپس با برس مخصوص مداد،خطوط را محو کنید تا جلوه ای طبیعی بدست بیاورید.

نوشته مداد ابرو برس دار فلورمار اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/flormar-eyebrow-pencil/feed 0
سایه چشم دوتایی کالیستا مدل Dual Design https://vionabeauty.com/product/callista-dual-eye-shadow-design https://vionabeauty.com/product/callista-dual-eye-shadow-design#respond Tue, 09 Jun 2020 10:06:57 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6894 معرفی سایه چشم کالیستا مدل  Design کالیستا در زبان لاتین به معنای «زیباترین» است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند، کیفیت برتر، قیمت بسیار مناسب و تنوع بی‌نظیر رنگ‌ها است. بازی رنگ‌ها در طیف گسترده محصولات آرایشی کالیستا، هم در ماهیت … ادامه مطلب

نوشته سایه چشم دوتایی کالیستا مدل Dual Design اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی سایه چشم کالیستا مدل  Design

کالیستا در زبان لاتین به معنای «زیباترین» است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند، کیفیت برتر، قیمت بسیار مناسب و تنوع بی‌نظیر رنگ‌ها است. بازی رنگ‌ها در طیف گسترده محصولات آرایشی کالیستا، هم در ماهیت فرآورده‌ها در قالب کهکشانی از رنگ‌های خیره‌کننده خودنمایی می‌کند و هم در جلوه ظاهری محصولات، چشم هر بیننده را به میهمانی شادمانه‌ی رنگ‌ها، که فصل گمشده‌ی زندگی انسان امروز است، فرامی‌خواند.

چشم‌ها از اصلی‌ترین اعضای صورت هستند که نوع آرایش آن‌ها در زیبایی کلی صورت بیشترین تأثیر را دارد.

این سایه دارای تركيب رنگی بسیار  زيبایی است. این محصول دارای بافت مخملی می باشد و ماندگاری طولانی از خود بر روی پلک به جا می گذارد ، همچنین بر اثر تعریق از روی پلک نیز پاک نمی شود.

این سایه چشم به واسطه ذرات ريز ميكرونی ، و بافت فوق العاده نرم و پوشش دهی ایده آلی که دارد به هیچ عنوان روی پلک سنگینی نمی کند.

 

برای من مناسبه؟

استفاده از سایه چشم دوتایی دیزاین کالیستا برای انواع پوست مناسب است و همچنین  برای خانم‌های با سلیقه و شیک طراحی کرده که به وسیله آن میتوانند به زیبایی چشمان خود بیافزایند.

 

نحوه ی مصرف:

با توجه به سلیقه خود ، ابتدا سایه را انتخاب کرده و سپس با قلم سایه بر روی پشت چشمان خود استفاده نمایید.

نوشته سایه چشم دوتایی کالیستا مدل Dual Design اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/callista-dual-eye-shadow-design/feed 0
ژل موحالت دهنده قوی مای مدل Strong Fix https://vionabeauty.com/product/strong-fix-mai-strong-foaming-gel https://vionabeauty.com/product/strong-fix-mai-strong-foaming-gel#respond Thu, 04 Jun 2020 06:52:28 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6559 ژل مو حالت دهنده قوی مای مدل Strong Fix ژل مو حالت دهنده قوی مای مدل Strong Fix، یک محصول عالی برای حالت دادن موها برای مدت زمان طولانی می باشد. این محصول با فرمولاسیون فوق العاده خود باعث می … ادامه مطلب

نوشته ژل موحالت دهنده قوی مای مدل Strong Fix اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
ژل مو حالت دهنده قوی مای مدل Strong Fix

ژل مو حالت دهنده قوی مای مدل Strong Fix، یک محصول عالی برای حالت دادن موها برای مدت زمان طولانی می باشد. این محصول با فرمولاسیون فوق العاده خود باعث می گردد تا رطوبت موها حفظ شده و برای مدت زمان طولانی حالت خود را حفظ نماید. در فرمولاسیون این ژل موی مای از ترکیبات طبیعی و پرو ویتامین B5 استفاده شده است که باعث تقویت موها نیز می گردد. این محصول فاقد الکل در ساختار خود است. از این رو باعث ایجاد خشکی در ساقه موها نمی گردد.

 

برای من مناسبه؟

ژل موحالت دهنده قوی مای مدل Strong Fix برای همه افراد و با هر نوع مویی مناسبه و حالت موها رو برای مدت زمان طولانی ثابت نگه می داره.

 

نحوه ی مصرف:

ابتدا موها را مثل روال همیشه بشوئید و نرم کننده بزنید. سپس با حوله خشک کنید. کمی باید موها مرطوب بماند. مرطوب بودن موها هنگام استفاده از ژل بسیار مهم است. اگر زیاد وقت ندارید نیاز نیست حتما با شامپو موها را بشوئید فقط کمی موها را با آب مرطوب کنید. توجه داشته باشید، اگر موها چرب و کثیف باشد تاثیر ژل کمتر می شود.

مقداری ژل با انگشت بردارید و به کف دست ها بمالید. سپس مانند شامپو به موها بزنید. مقدار ژلی که برمی دارید بستگی به ضخامت و بلندی موها دارد. اگر کم بود باز هم مقداری به آن اضافه کنید.

و در نهایت موها را به همان شکلی که در نظر دارید حالت بدهید.

نوشته ژل موحالت دهنده قوی مای مدل Strong Fix اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/strong-fix-mai-strong-foaming-gel/feed 0
پنکيک آینه دار مای مدل دلوکس Black Diamond https://vionabeauty.com/product/my-mirror-powder https://vionabeauty.com/product/my-mirror-powder#respond Mon, 01 Jun 2020 13:06:25 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6339 معرفی پنکیک آینه دار مای دلوکس پنکيک آینه دار مای مدل دلوکس Black Diamond یک محصول عالی و کاربردی برای پوشاندن عیوب صورت بوده و به سبب بافت نرم خود به صورت یکنواخت بر روی صورت پخش می گردد. بعد … ادامه مطلب

نوشته پنکيک آینه دار مای مدل دلوکس Black Diamond اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی پنکیک آینه دار مای دلوکس

پنکيک آینه دار مای مدل دلوکس Black Diamond یک محصول عالی و کاربردی برای پوشاندن عیوب صورت بوده و به سبب بافت نرم خود به صورت یکنواخت بر روی صورت پخش می گردد. بعد از استفاده از این محصول صورتتان جلوه ای مات به خود می گیرد.  این محصول به‌عنوان تثبیت‌کننده‌ی آرایش کارایی بالایی دارد و با ماندگاری طولانی ‌مدت به‌صورت یکنواخت و بدون تغییر در رنگ آن بر روی پوست می‌ماند و به علت فرمولاسیون جدید اروپایی جلوه‌ای یکدست و زیبا بر روی پوست ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی های پنکيک آینه دار مای مدل دلوکس Black Diamond وجود آینه و پد می باشد. از این رو راحتی استفاده از آن را دوچندان می کند. این محصول با حذف چربی های مازاد پوست صورت از براق شدن آن جلوگیری می نماید. همچنین برای پوشش دادن همه سلیقه ها در انواع رنگ تولید و عرضه شده است.

 

برای من مناسبه؟

این پنکیک به علت تنوع رنگ و نوع فرمولاسیون آن برای همه بانوان با پوست های متنوع مناسب است.

 

نحوه ی مصرف:

برای حداکثر پوشانندگی، پیشنهاد می شود که پنکیک را با پد مخصوص به صورت خود بزنید.

نوشته پنکيک آینه دار مای مدل دلوکس Black Diamond اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-mirror-powder/feed 0