1402/02 – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی اصل Thu, 20 Apr 2023 07:56:22 +0000 fa-IR hourly 1 https://vionabeauty.com/wp-content/uploads/2020/03/cropped-android-chrome-512x512-1-32x32.png 1402/02 – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com 32 32 پرایمر صورت ژنو بایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط https://vionabeauty.com/product/geneva-biotic-facial-primer-suitable-for-oily-and-combination-skin https://vionabeauty.com/product/geneva-biotic-facial-primer-suitable-for-oily-and-combination-skin#respond Mon, 04 Jan 2021 12:54:09 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=11982 معرفی پرایمر صورت سریتا مناسب پوست های چرب و مختلط پرایمر صورت ژنو بایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط حجم 30 میل یک زیر ساز آرایشی برای پوست های چرب و مختلط می باشد.  پرایمر ژنوبایوتیک عوارض ناشی از مواد … ادامه مطلب

نوشته پرایمر صورت ژنو بایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی پرایمر صورت سریتا مناسب پوست های چرب و مختلط

پرایمر صورت ژنو بایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط حجم 30 میل یک زیر ساز آرایشی برای پوست های چرب و مختلط می باشد.  پرایمر ژنوبایوتیک عوارض ناشی از مواد آرایشی مختلف را بر روی پوست های چرب کاهش می دهد. این محصول با پوشش دهی عالی خود، نیاز به استفاده از کرم پودر های با کاور بالا را حذف نموده و باعث ایجاد حس سنگینی آرایش بر روی صورت نمی گردد. از این رو منافظ پوست باز مانده و تنفس پوستی ادامه پیدا می کند. همچنین مانع از بروز آکنه بر روی پوست می گردد.

 برای من مناسبه؟

این محصول برای افردای با پوست های چرب و مختلط بسیار مناسبه و از بروز آکنه جلوگیری می کنه.

 

 

نحوه مصرف:

مقدار کمی از پرایمر صورت ژنو بایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط را برداشته و آن را با نوک انگشت و با حرکت نرم و چرخشی به طرف بیرون صورت خود بمالید. بگذارید پرایمر کاملا خشک شود.

نوشته پرایمر صورت ژنو بایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/geneva-biotic-facial-primer-suitable-for-oily-and-combination-skin/feed 0
کرم روشن کننده و ضد لک حاوی آلفا آربوتین هیدرودرم https://vionabeauty.com/product/brightening-cream-containing-alpha-arbutin-hydrodermabrasion https://vionabeauty.com/product/brightening-cream-containing-alpha-arbutin-hydrodermabrasion#respond Sun, 03 Jan 2021 09:16:02 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=11879 معرفی کرم روشن کننده حاوی آلفا آربوتین هیدرودرم  کرم روشن کننده و ضد لک حاوی آلفا آربوتین هیدرودرم با فرمولاسیون مخصوص خود لک های موجود بر روی صورت را محو می کند. در ساخت این کرم از ترکیباتی چون آلفا … ادامه مطلب

نوشته کرم روشن کننده و ضد لک حاوی آلفا آربوتین هیدرودرم اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم روشن کننده حاوی آلفا آربوتین هیدرودرم 

کرم روشن کننده و ضد لک حاوی آلفا آربوتین هیدرودرم با فرمولاسیون مخصوص خود لک های موجود بر روی صورت را محو می کند. در ساخت این کرم از ترکیباتی چون آلفا هیدروکسی 10٪ ، ویتامین های A,E,C، کوژیک دی پالمیتات، آلفا آربوتین و عصاره آلوئه ورا استفاده شده است. این ترکیبات علاوه بر آبرسانی کامل پوست، سبب تقویت و افزایش کلاژن سازی پوست می گردد. از این رو به مرور بعد از یک دوره استفاده پوستی جوان و شاداب و روشن بر جای می گذارد. همچنین با مهار آنزیم تیروزینار، از ساخت رنگ دانه جلوگیری نموده و مانع از ایجاد لک های جدید می گردد. این کرم ضد التهاب و ضد چروک بوده و باعث جوانسازی پوست صورت می گردد.

 

برای من مناسبه؟

این محصول برای افرادی که پوست آنها دارای لکه های تیره و قهوه ای است مناسب می باشد.

 

نحوه مصرف

این کرم را فقط شب ها بر روی صورت خود زده و به آرامی ماساژ هید تا جذب شود. در صورت استفاده در طول روز حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده شود.

نوشته کرم روشن کننده و ضد لک حاوی آلفا آربوتین هیدرودرم اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/brightening-cream-containing-alpha-arbutin-hydrodermabrasion/feed 0
کرم پودر مات کالیستا مدل Long Lasting https://vionabeauty.com/product/calista-long-lasting-matte-powder-cream-model https://vionabeauty.com/product/calista-long-lasting-matte-powder-cream-model#respond Sun, 09 Aug 2020 06:23:01 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=9415 معرفی کرم پودر مات کالیستا مدل Long Lasting کرم پودرها نقش کلیدی در آرایش صورت بازی می کنند و برای پوشاندن عیوب صورت بسیار مهم هستند. انتخاب یک کرم پودر باکیفیت اهمیت بالایی دارد. زیرا می بایست تا ساعت ها … ادامه مطلب

نوشته کرم پودر مات کالیستا مدل Long Lasting اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم پودر مات کالیستا مدل Long Lasting

کرم پودرها نقش کلیدی در آرایش صورت بازی می کنند و برای پوشاندن عیوب صورت بسیار مهم هستند. انتخاب یک کرم پودر باکیفیت اهمیت بالایی دارد. زیرا می بایست تا ساعت ها بدون تغییر بر روی پوست صورت باقی مانده و جلوه ی آرایش را از بین نبرد. کالیستا یک کرم پودر فوق العاده باکیفیت به نام کرم پودر مات کالیستا مدل Long Lasting تولید و به بازار عرضه نموده است.

این محصول قدرت پوشانندگی بالایی دارد. و به علت بافت غلیظ خود بسیار مقرون به صرفه می باشد. این محصول ناهمواری ها و عیوب صورت را به طور کامل پوشش داده و تا ساعت ها بدون تغییر بر روی آن باقی می ماند. بعد از استفاده از این کرم پودر، جلوه ای مات بر روی صورت ایجاد شده و از برق افتادگی آرایش جلوگیری می کند. این محصول به صورت تیوپی تولید شده است. از این رو استفاده و حمل و نقل آن بسیار آسان می باشد.

 

کرم پودر مات کالیستا

برای من مناسبه؟

برای همه خانم هایی که میخوان آرایش مات و در عین حال پوشانندگی بالای داشته باشن بسیار مناسبه.

 

نحوه ی مصرف:

بوسیله پد یا اسفنج آرایشی به طور یکدست روی صورت پخش کنید تا عیوب صورت را بپوشاند و پوست را صاف و یکدست کند.

نوشته کرم پودر مات کالیستا مدل Long Lasting اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/calista-long-lasting-matte-powder-cream-model/feed 0
شامپو ضد شوره دیپ سنس https://vionabeauty.com/product/seagull-deep-sense-anti-dandruff-shampoo https://vionabeauty.com/product/seagull-deep-sense-anti-dandruff-shampoo#comments Thu, 30 Jul 2020 09:08:51 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=9240 معرفی شامپو ضد شوره سی گل مدل Deep Sense  شوره سر یکی مشکلات رایج مابین افراد می باشد که در برخی موارد بسیار آزار دهنده می شود. این مشکل در واقع یک اختلال در پوست سر بوده و در صورتی … ادامه مطلب

نوشته شامپو ضد شوره دیپ سنس اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی شامپو ضد شوره سی گل مدل Deep Sense 

شوره سر یکی مشکلات رایج مابین افراد می باشد که در برخی موارد بسیار آزار دهنده می شود. این مشکل در واقع یک اختلال در پوست سر بوده و در صورتی که درمان نگردد، باعث ریزش شدید موها می شود. برای حل این مشکل محصولات متنوعی تولید و به بازار عرضه شده است که برخی از آنها تاثیرات چشمگیری بر درمان این اختلال دارند. اخیرا شرکت لابراتوارهای اخوی اقدام به تولید یک محصول باکیفیت به نام شامپو ضد شوره سی گل مدل Deep Sense برای درمان شوره سر نموده است.

فرمولاسیون این محصول فاقد پارابن بوده. از این رو باعث التهاب در پوست سر نمی گردد. همچنین در ساخت این محصول از ترکیباتی چون روغن آملا ( سرشار از ویتامین C)، عصاره های بید و فارفارا استفاده شده است. این  ترکیبات باعث بهبوده تدریجی و بدون بازگشت شوره سر می گردد. همچنی با تسکین خارش پوست سر، از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند.

 

برای من مناسبه؟

این شامپو تاثیر فوق العاده بر رفع شوره سر داشته و برای افرادی با موهای دارای شوره بسیار مناسبه.

 

نحوه مصرف:

مقدار کافی از شامپو را در کف دست ریخته و پس از رقیق کردن با آب بر روی موهای مرطوب خود زده و ماساژ دهید.سپس آبکشی نموده و مصرف را در صورت نیاز تکرار نمایید.

نوشته شامپو ضد شوره دیپ سنس اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/seagull-deep-sense-anti-dandruff-shampoo/feed 4
شامپو موهای چرب دیپ سنس https://vionabeauty.com/product/seagull-deep-sense-greasy-hair-and-sclap-shampoo https://vionabeauty.com/product/seagull-deep-sense-greasy-hair-and-sclap-shampoo#comments Thu, 30 Jul 2020 08:50:58 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=9237 معرفی شامپو موهای شامپو موهای چرب سی گل مدل Deep Sense  اکثر افراد دارای موهای چرب از جنس موهای خود گله دارند. زیرا این قبیل موها به علت ترشح مقادیر بالایی از ترکیباتی به نام سبوم از پوست سر به … ادامه مطلب

نوشته شامپو موهای چرب دیپ سنس اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی شامپو موهای شامپو موهای چرب سی گل مدل Deep Sense 

اکثر افراد دارای موهای چرب از جنس موهای خود گله دارند. زیرا این قبیل موها به علت ترشح مقادیر بالایی از ترکیباتی به نام سبوم از پوست سر به راحتی کثیف شده و پوست حالتی ملتهب به خود می گیرد. همچنین اندک زمانی بعد از استحمام، موهای چرب حالتی بدشکل به خود می گیرند. از این رو  می بایست از شوینده هایی با خاصیت کاهش چریی مو استفاده نمود. اخیرا شرکت لابراتوارهای اخوی اقدام به تولید یک مدل شامپوی باکیفیت به نام شامپو موهای چرب سی گل مدل Deep Sense نموده است.

از ویژگی های این شامپو می توان به کاربرد روغن آملا که سرشار از ویتامین C می باشد، اشاره نمود. همچنین از عصاره بسیار موثر هاماملیس نیز در ساخت این محصول استفاده شده است. این ترکیبات با تنظیم میزان ترشح چربی از غدد موجود در پوست سر از چرب شدن و کثیف شدن سریع موها جلوگیری می نمایند. همچنی به دلیل وجود ویتامین C در ساختار این محصول، موهای شما شادابی خود را بدست آورده و به طور موثری تقویت می گردد.

 

برای من مناسبه؟

این محصول به دلیل تنظیم ترشح چربی در پوست سر برای افرادی با موهای چرب بسیار موثر بوده و می توان با خیالی آسوده از آن استفاده نمود.

 

نحوه مصرف:

مقدار کافی از شامپو را در کف دست ریخته و پس از رقیق کردن با آب بر روی موهای مرطوب خود زده و ماساژ دهید.سپس آبکشی نموده و مصرف را در صورت نیاز تکرار نمایید.

نوشته شامپو موهای چرب دیپ سنس اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/seagull-deep-sense-greasy-hair-and-sclap-shampoo/feed 2
شامپو تقویت کننده ضد ریزش موی سریتا (مناسب موی چرب) https://vionabeauty.com/product/cerita-anti-hair-loss-fortifying-greasy-hair https://vionabeauty.com/product/cerita-anti-hair-loss-fortifying-greasy-hair#respond Wed, 15 Jul 2020 09:21:17 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=8968 معرفی شامپو تقویت کننده موی سریتا (مناسب موی چرب) شامپو تقویت کننده موی سریتا (مناسب موی چرب)  یک محصول باکیفیت برای مهار ریزش موهای چرب می باشد. در فرمولاسیون این محصول از ترکیباتی چون  عصاره بابونه و اسید آمینه های … ادامه مطلب

نوشته شامپو تقویت کننده ضد ریزش موی سریتا (مناسب موی چرب) اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی شامپو تقویت کننده موی سریتا (مناسب موی چرب)

شامپو تقویت کننده موی سریتا (مناسب موی چرب)  یک محصول باکیفیت برای مهار ریزش موهای چرب می باشد. در فرمولاسیون این محصول از ترکیباتی چون  عصاره بابونه و اسید آمینه های جوانه گندم استفاده شده است. از این رو با تقویت ریشه موها، ریزش آنها را مهار می کند. همچنی با تنظیم میزان ترشح چربی و سبوم پوست، از کثیف شدن و چرب شدن سریع پوست سر و موها جلوگیری می نماید. این محصول با پاکسازی کامل پوست سر و موها باعث افزایش درخشندگی آنها شده و حس خنکی و شادابی به موها می بخشد.

 

آیا برای من مناسب است؟

برای افرادی که موی چرب دارن و موهاشون میریزه،این شامپو براشون خیلی مناسبه.

 

نحوه مصرف:

ابتدا موهای خود را خیس کرده سپس به مقدار مورد نیاز شامپو را به مدت 2 الی 3 دقیقه روی موهای خود ریخته و ماساژ دهید.سپس موها را آبکشی کنید.

نوشته شامپو تقویت کننده ضد ریزش موی سریتا (مناسب موی چرب) اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/cerita-anti-hair-loss-fortifying-greasy-hair/feed 0
تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو سریتا (پرو-مین) https://vionabeauty.com/product/cerita-pro-min-anti-chute-tonic https://vionabeauty.com/product/cerita-pro-min-anti-chute-tonic#respond Sun, 12 Jul 2020 14:28:36 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=8947 معرفی تونیک تقویت کننده مو سریتا (پرو-مین) تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو سریتا (پرو-مین) حاوی ترکیب موثر آمینکسیل (فرم جدید و بدون عوارض ماینوکسیدیل)، آپیژنین، بیوتینویل GHK و اولئانولیک اسید بوده و به سرعت موجب تحریک رویش مجدد … ادامه مطلب

نوشته تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو سریتا (پرو-مین) اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی تونیک تقویت کننده مو سریتا (پرو-مین)

تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو سریتا (پرو-مین) حاوی ترکیب موثر آمینکسیل (فرم جدید و بدون عوارض ماینوکسیدیل)، آپیژنین، بیوتینویل GHK و اولئانولیک اسید بوده و به سرعت موجب تحریک رویش مجدد موهای از دست رفته می گردد. همچنین مصرف این محصول افزایش خون رسانی به پوست سر و تغذیه بهتر فولیکول های مو را در پی خواهد داشت. از دیگر خواص این محصول می توان به تقویت موهای ضعیف شده اشاره نمود.

 

تونیک تقویت کننده پرو مین سریتا

 برای من مناسبه:

این محصول برای کسانی که خواهان احیا موهای از دست رفته خود و تقویت آنها می باشند، مناسب است.

 

احتیاط!

  • از تماس این محصول با چشم ها خودداری شود. 
  • در مکان خشک و خنک و دور از آفتاب نگهداری شود.

 

نحوه مصرف:

روزانه یکبار، یک الی دو میلی لیتر (هر میلی لیتر 7 پاف اسپری) از محلول پرومین را در نواحی ریزش مو، روی پوست سر اسپری نمائید. سپس با نوک انگشتان با حرکت ملایم و به صورت دورانی، کف سر را به خوبی ماساژ دهید.

برای افزایش اثر بخشی بهتر است همزمان همراه با شامپو پرومین سریتا مصرف شود.

نوشته تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو سریتا (پرو-مین) اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/cerita-pro-min-anti-chute-tonic/feed 0
لاک ناخن این لی حجم 12 میلی لیتر https://vionabeauty.com/product/inlay-nail-polish https://vionabeauty.com/product/inlay-nail-polish#comments Tue, 07 Jul 2020 10:46:30 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=8710 معرفی لاک ناخن این لی حجم 12 میلی لیتر لاک ناخن این لی حجم 12 میلی لیتر یک محصول فوق العاده برای ناخن ها می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به تنوع رنگی بالا، قابلیت خشک شدن … ادامه مطلب

نوشته لاک ناخن این لی حجم 12 میلی لیتر اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی لاک ناخن این لی حجم 12 میلی لیتر

لاک ناخن این لی حجم 12 میلی لیتر یک محصول فوق العاده برای ناخن ها می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به تنوع رنگی بالا، قابلیت خشک شدن سریع، و برس پهن آن اشاره نمود. از این رو به راحتی می توان از آن بهره برد. همچنین تنوع رنگی بالای این لاک همه سلیقه ها را پوشش می دهد. همچنین با ماندگاری بالای خود، ناخن هایی با طرح زیبا بر جای می گذارد.

 

 

لاک ناخن این لی

برای من مناسبه:

این محصول به دلیل عدم استفاده از مواد مضر در فرمولاسیون خود،برای همه بانوان با هر رده سنی مناسب می باشد.

 

نحوه مصرف:

به وسیله برس بزرگ و پهنی که دارد بر روی ناخن خود به آرامی بکشید.

نوشته لاک ناخن این لی حجم 12 میلی لیتر اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/inlay-nail-polish/feed 4
پرایمر صورت شون مدل Perfect https://vionabeauty.com/product/schon-perfect-face-primer https://vionabeauty.com/product/schon-perfect-face-primer#comments Mon, 06 Jul 2020 11:30:46 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=8532 معرفی پرایمر صورت شون مدل Perfect پرایمر صورت یک محصول آرایشی کاربردی مابین بانوان می باشد. یکی از باکیفیت ترین پرایمرهای موجود در بازار ایران، پرایمر شون مدل Perfect می باشد. این محصول دارای بافت مخملی و سبک بوده و … ادامه مطلب

نوشته پرایمر صورت شون مدل Perfect اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی پرایمر صورت شون مدل Perfect

پرایمر صورت یک محصول آرایشی کاربردی مابین بانوان می باشد. یکی از باکیفیت ترین پرایمرهای موجود در بازار ایران، پرایمر شون مدل Perfect می باشد. این محصول دارای بافت مخملی و سبک بوده و تمامی عیوب موجود در صورت را پوشش می دهد. در ساخت این محصول از روغن جوانه گندم و آلوئه ورا استفاده شده است. از این رو  خاصیت رطوبت رسانی فوق العاده برایی پوست صورت دارد. از دیگر ویژگی های پرامیر شون یم توان به قابلیت کنترل چربی روی پوست اشاره نمود. این ویژگی باعث می گردد تا آرایش مدت زمان بیشتری بر روی صورت باقی مانده و زیبایی آن حفظ گردد. از این رو یک تثبیت کننده آرایش قوی می باشد.

 

برای من مناسبه:

این محصول برای همه کسانی که میخوان آرایش مدت زمان طولانی روی پوستشون بمونه توصیه می شه.

 

نحوه مصرف:

قبل از آرایش کردن به مقدار مورد نیاز پرایمر را به صورت خود زده و بعد از گذشت 5 دقیقه آرایش خود را شروع کنید.

نوشته پرایمر صورت شون مدل Perfect اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/schon-perfect-face-primer/feed 2
کانسیلر مایع شون مدل Appealing حجم 2.5 میلی لیتر https://vionabeauty.com/product/schon-appealing-liquid-concealer https://vionabeauty.com/product/schon-appealing-liquid-concealer#comments Mon, 06 Jul 2020 11:00:47 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=8519 معرفی کانسیلر مایع شون مدل Appealing کانسیلر مایع شون مدل Appealing یک محصول فوق العاده برای پوشاندن عیوب موجود در زیر چشم ها می باشد. این محصول قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد. از این رو  تمام عیوب صورت را به … ادامه مطلب

نوشته کانسیلر مایع شون مدل Appealing حجم 2.5 میلی لیتر اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کانسیلر مایع شون مدل Appealing

کانسیلر مایع شون مدل Appealing یک محصول فوق العاده برای پوشاندن عیوب موجود در زیر چشم ها می باشد. این محصول قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد. از این رو  تمام عیوب صورت را به طور کامل می پوشاند. در فرمولاسیون این محصول از  روغن بادام استفاده شده است. که سرشار از مواد مغذی پوست بوده و  خاصیت ضد چروک دارد. همچنین باعث نرم ی و لطافت پوست صورت می گردد. به منظور سهولت استفاده این محصول، در طراحی آن از یک اپلیکاتور پدی استفاده شده است. از این رو می توانید به  راحتی بافت مایع آن را روی صورت پخش نمایید.

 

کانسیلر مایع شون

 

برای من مناسبه:

این محصول برای همه کسانی که میخوان عیوب صورت و دور چشمشون پوشیده بشه خلی مناسبه.

 

نحوه مصرف:

مقداری از کانسیلر را روی نواحی مورد نظر پوست استفاده نموده و به وسیله پد یا اسفنج آرایشی پخش نمایید.

نوشته کانسیلر مایع شون مدل Appealing حجم 2.5 میلی لیتر اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/schon-appealing-liquid-concealer/feed 1