مناسب پوست خشک تا نرمال – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی اصل Mon, 28 Nov 2022 22:34:45 +0000 fa-IR hourly 1 https://vionabeauty.com/wp-content/uploads/2020/03/cropped-android-chrome-512x512-1-32x32.png مناسب پوست خشک تا نرمال – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com 32 32 کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم https://vionabeauty.com/product/prime-moist-24-cream https://vionabeauty.com/product/prime-moist-24-cream#comments Thu, 25 Jun 2020 06:57:09 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7610 معرفی کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم به دلیل داشتن فرمولاسیون تخصصی و عصاره های گیاهی تا 24 ساعت پوست شما را مرطوب نگه داشته و از بروز چین و چروک در پوست جلوگیری … ادامه مطلب

نوشته کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم

کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم به دلیل داشتن فرمولاسیون تخصصی و عصاره های گیاهی تا 24 ساعت پوست شما را مرطوب نگه داشته و از بروز چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. فرمولاسیون مخصوص این محصول سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسید های چرب امگا 3 و 6 می باشد. از این رو بعد از استفاده از آن طراوت و شادابی پوست دوچندان می شود. این محصول در درمان مشکلات پوستی مثل خشکی،اگزما،خارش و پوسته پوسته شدن پوست موثر است. همچنین فاقد پارابن و لانولین و مواد حساسیت زا بوده و باعث بروز حساسیت نمی گردد.

 

برای من مناسبه؟

این محصول برای همه افردا با سن بالای 20 سال مناسبه و بخصوص برای افردای که می خوان یه مرطوب کننده قوی با ماندگاری بالا داشته باشن توصیه می شه.

 

نحوه مصرف:

برای اثر گذاری بهتر توصیه می شود تا این محصول را هر روز روی پوست تمیز دست و صورت خود استفاده نموده و در صورت نیاز مصرف آن را تکرار کنید.

نوشته کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/prime-moist-24-cream/feed 1
تونیک پاک کننده پوست سی گل https://vionabeauty.com/product/seagull-cleansing-tonic https://vionabeauty.com/product/seagull-cleansing-tonic#comments Tue, 23 Jun 2020 10:52:59 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7505 معرفی تونیک پاک کننده سی گل تونیک پاک کننده پوست سی گل محافظ طبیعی رطوبت پوست می باشد و ترمیم بافت پوست را افزایش می دهد. این محصول حاوی عصاره گل رز و عسل می باشد که اثرات آلودگی های … ادامه مطلب

نوشته تونیک پاک کننده پوست سی گل اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی تونیک پاک کننده سی گل

تونیک پاک کننده پوست سی گل محافظ طبیعی رطوبت پوست می باشد و ترمیم بافت پوست را افزایش می دهد. این محصول حاوی عصاره گل رز و عسل می باشد که اثرات آلودگی های پوست را از بین برده و باعث نرمی و لطافت پوست می شود. با استفاده از این محصول حس لطافت و نرمی پوست برای شما ایجاد شده و از کشیدگی و خشکی پوست صورتتان جلوگیری می کند.

 

تونیک پاک کننده پوست سی گل

برای من مناسبه؟

این محصول مناسب پوست های نرمال تا خشک بوده همچنین قابل استفاده برای بانوان و آقایان نیز می باشد.

 

نحوه مصرف:

تونیک پاک کننده سی گل را به تنهایی یا بعد از استفاده از پاک کننده های آرایشی بر روی پنبه یا پد آرایشی ریخته و سپس به آرامی روی قسمت های مختلف صورت استفاده نمایید.

نوشته تونیک پاک کننده پوست سی گل اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/seagull-cleansing-tonic/feed 1
کرم نرم کننده پوست با روغن بادام سی گل https://vionabeauty.com/product/seagull-emollient-cream-with-almond-oil https://vionabeauty.com/product/seagull-emollient-cream-with-almond-oil#comments Tue, 23 Jun 2020 05:05:54 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7466 معرفی کرم نرم کننده پوست با روغن بادام سی گل کرم نرم کننده پوست با روغن بادام سی گل حاوی روغن طبیعی بادام شیرین می باشد که به رفع خشکی پوست کمک کرده و ترک های پوستی را از بین … ادامه مطلب

نوشته کرم نرم کننده پوست با روغن بادام سی گل اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم نرم کننده پوست با روغن بادام سی گل

کرم نرم کننده پوست با روغن بادام سی گل حاوی روغن طبیعی بادام شیرین می باشد که به رفع خشکی پوست کمک کرده و ترک های پوستی را از بین می برد. همچنین تامین رطوبت از دست رفته پوست را نیز انجام می دهد. این محصول مناسب رفع انواع ترک ها نظیر ترک های پوستی زانو،آرنج وکف پا می باشد. این کرم برای انواع پوست تولید شده و می توان از آن برای پوست های نرمال تا خشک استفاده نمود.

 

برای من مناسبه؟

این محصول مناسب افرادی که پوست خشک و هچنین ترک های پوستی دارن هستش.

 

نحوه مصرف:

کرم نرم کننده روغن بادام سی گل را به صورت یکدست روی دست و صورت خود استفاده نمایید و تا جذب آن به آرامی ماساژ دهید.

نوشته کرم نرم کننده پوست با روغن بادام سی گل اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/seagull-emollient-cream-with-almond-oil/feed 1
کرم مرطوب کننده پلی ویتامینه سی گل https://vionabeauty.com/product/seagol-moisturizing-cream https://vionabeauty.com/product/seagol-moisturizing-cream#respond Mon, 22 Jun 2020 09:50:22 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7429 معرفی کرم مرطوب کننده پُلی ویتامینه سی گل کرم مرطوب کننده پلی ویتامینه سی گل باعث نرمی و لطافت پوست می شود. همچنین ترمیم کننده التهاب پوستی در  پوست های خشک و حساس نیز می باشد. این محصول در فرمولاسیون … ادامه مطلب

نوشته کرم مرطوب کننده پلی ویتامینه سی گل اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم مرطوب کننده پُلی ویتامینه سی گل

کرم مرطوب کننده پلی ویتامینه سی گل باعث نرمی و لطافت پوست می شود. همچنین ترمیم کننده التهاب پوستی در  پوست های خشک و حساس نیز می باشد. این محصول در فرمولاسیون خود حاوی ویتامین های A، E، F بوده که علاوه بر خاصیت جوانسازی پوست، خواص آنتی اکسیدانی بالایی نیز دارد. همچنین دارای عصاره شاه بلوط هندی و آلانتوئین و دکسپانتنول می باشد که در طول شبانه روز رطوبت پوست شما را تامین می کند.

 

کرم نرم کننده پلی ویتامینه سی گل

برای من مناسبه؟

این محصول برای افردای با پوست های نرمال تا خشک بسیار مناسبه.

 

نحوه مصرف :

کرم نرم‌کننده پلی ویتامینه سی‌گل را پس از استحمام یا در صورت نیاز در طول روز، به دفعات روی پوست تمیز استفاده کنید. و همچنین روی نواحی که آثار خشکی مزمن در آن دیده می‌شود مثل زانو، آرنج و کف پا هم می‌توان از کرم در دفعات بیشتری استفاده کرد.

نوشته کرم مرطوب کننده پلی ویتامینه سی گل اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/seagol-moisturizing-cream/feed 0
روغن بدن کامان https://vionabeauty.com/product/comeon-body-oil https://vionabeauty.com/product/comeon-body-oil#comments Thu, 18 Jun 2020 05:00:21 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=10184 معرفی برند COMEON شرکت سیلان سبز از بزرگترین توزیع کننده و وارد کننده محصولات آرایشی بهداشتی مواد غذایی و دارویی می باشد.بخش تحقیقات این شرکت وظیفه مطالعه بر روی ترجیح مصرف کنندگان دارد.هدف این شرکت بر این است که مردم … ادامه مطلب

نوشته روغن بدن کامان اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی برند COMEON

شرکت سیلان سبز از بزرگترین توزیع کننده و وارد کننده محصولات آرایشی بهداشتی مواد غذایی و دارویی می باشد.بخش تحقیقات این شرکت وظیفه مطالعه بر روی ترجیح مصرف کنندگان دارد.هدف این شرکت بر این است که مردم به استاندارد های بین المللی بالایی دست پیدا کنند می باشد،به همین دلیل شرکت سیلان سبز در تلاش است تا بهترین محصولات با کیفیت بالایی را به کشور های خاور میانه عرضه کند.این شرکت وارد کننده محصولاتی همچو COMEON،dafi،NINO،KODEX و … دیگر محصولات می باشد.

 

معرفی روغن بدن کامان

روغن بدن کامان حاوی 6 روغن گیاهی جوجوبا،اسطوخودوس،کالاندولا،آرگان و بابونه ، کره کاکائو و همچنین شامل ویتامین E و کو آنزیم Q10 می باشد که به تغذیه انواع پوست کمک می کند. وجود روغن آرگان باعث جوان شدن و مرطوب شدن پوست می شود، روغن بابونه به رفع لک کمک می کند و همچنین روغن کاکائو و کالاندولا باعث تسکین سوختگی و التیام بخش می باشد.

 

برای من مناسبه؟

برای افرادی که پوست خشکی دارن و به دنبال نرم کننده مناسب برای پوستشون هستن مناسبه.

 

نحوه مصرف:

مقدار مورد نیاز را به پوست بدن و یا دست و صورت و یا کل بدن خود زده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

نوشته روغن بدن کامان اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/comeon-body-oil/feed 1
ژل شستشوی صورت سینره مدل Anti Pollution مخصوص پوست نرمال https://vionabeauty.com/product/cinere-daily-face-wash-anti-pollution-200ml https://vionabeauty.com/product/cinere-daily-face-wash-anti-pollution-200ml#respond Tue, 16 Jun 2020 11:09:17 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7218 معرفی ژل شستشوی صورت سینره مدل Anti Pollution  ژل شستشوی صورت سینره مدل Anti Pollution با خاصیت مرطوب کنندگی و ضد آلودگی هوا، با استفاده از فرمولاسیون بسیار ملایم، مواد مرطوب کننده فوق العاده مؤثر و pH مناسب،نگرانی افرادی که … ادامه مطلب

نوشته ژل شستشوی صورت سینره مدل Anti Pollution مخصوص پوست نرمال اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی ژل شستشوی صورت سینره مدل Anti Pollution 

ژل شستشوی صورت سینره مدل Anti Pollution با خاصیت مرطوب کنندگی و ضد آلودگی هوا، با استفاده از فرمولاسیون بسیار ملایم، مواد مرطوب کننده فوق العاده مؤثر و pH مناسب،نگرانی افرادی که پوست خشک دارند را برطرف کندتا این افراد هم بتوانند بدون هیچگونه نگرانی از تشدید خشکی پوستشان، صورت خود را به راحتی شستشو دهند و پوستی با طراوت و چهره ای  شاداب و آراسته داشته باشند. عصاره مورینگا موجود در این فرآورده یک لایه محافظ طبیعی بر روی پوست ایجاد کرده و از جذب آلودگی ها به پوست جلوگیری می کند بدون اینکه آثار تحریکی بر روی پوست برجا گذارد. این ژل حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی می باشد که باعث نرم شدن پوست و حفظ رطوبت آن بعد از شستشو می شود.

 

ژل شستشوی صورت پوست خشک سینره

برای من مناسبه؟

دیگه نگران خشکی صورتتون بعد از شستشو نباشید و به این محصول اعتماد کنید،همچنین برای پوست های معمولی تا خشک خیلی مناسبه.

 

نحوه مصرف :

صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. مقداری از ژل شستشوی  را با حرکات دورانی روی صورت ماساژ دهید و کاملا با آب بشویید.

نوشته ژل شستشوی صورت سینره مدل Anti Pollution مخصوص پوست نرمال اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/cinere-daily-face-wash-anti-pollution-200ml/feed 0
کرم ضد آفتاب سینره با +SPF60 – بی رنگ https://vionabeauty.com/product/cinere-sunscreen-cream-with-spf60-colorless https://vionabeauty.com/product/cinere-sunscreen-cream-with-spf60-colorless#respond Tue, 16 Jun 2020 09:05:21 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7197 معرفی کرم ضد آفتاب سینره مناسب پوست های معمولی تا خشک کرم ضد آفتاب سینره با +SPF60 – بی رنگ یک انتخاب مناسب و فوق العاده برای کسانی است که پوست های نرمال و خشکی دارند.اولین و مهم ترین کرمی که … ادامه مطلب

نوشته کرم ضد آفتاب سینره با +SPF60 – بی رنگ اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم ضد آفتاب سینره مناسب پوست های معمولی تا خشک

کرم ضد آفتاب سینره با +SPF60 – بی رنگ یک انتخاب مناسب و فوق العاده برای کسانی است که پوست های نرمال و خشکی دارند.اولین و مهم ترین کرمی که باید در تابستان همراهمان داشته باشیم کرم ضد آفتاب است،زیرا پوست شما را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت میکند.این محصول علاوه بر جلوگیری از آفتاب سوختگی و محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر نور آفتاب، قدرت بالایی جهت جلوگیری از تیرگی پوست و ایجاد لک دارد؛ بنابراین در افرادی که مستعد کک و مک هستند، بسیار مؤثر است. با توجه به موادی که در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب SPF 60+ بدون رنگ سینره به کار رفته.این محصول حاوی ویتامین E جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک می باشد و همچنین فاقد پارابن نیز می باشد پس در نتیجه هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نخواهد کرد.

 

ضد آفتاب spf60بی رنگ سینره

برای من مناسبه؟

این کرم مناسب  افرادی که پوست نرمال یا خشکی دارن و  هم چنین برای کسانی که پوست مستعد ایجاد کک دارن،نیز موثر می باشد.

 

نحوه مصرف:

نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید. استفاده از ضد آفتاب را هر 4-3 ساعت تجدید نمایید.

نوشته کرم ضد آفتاب سینره با +SPF60 – بی رنگ اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/cinere-sunscreen-cream-with-spf60-colorless/feed 0
کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست نرمال تا خشک https://vionabeauty.com/product/cinere-moisturizing-cream-for-dry-and-normal-skin https://vionabeauty.com/product/cinere-moisturizing-cream-for-dry-and-normal-skin#respond Tue, 16 Jun 2020 06:05:48 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7172 معرفی کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست خشک و معمولی کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست نرمال تا خشک علاوه بر ایجاد رطوبت تا حدود زیادی از ایجاد چین و چروک صورت نیز جلوگیری می نماید. در فرمولاسیون … ادامه مطلب

نوشته کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست نرمال تا خشک اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست خشک و معمولی

کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست نرمال تا خشک علاوه بر ایجاد رطوبت تا حدود زیادی از ایجاد چین و چروک صورت نیز جلوگیری می نماید. در فرمولاسیون این کرم از مواد جذب رطوبت با اثر طولانی مدت استفاده شده است،که باعث قدرت آبرسانی فوق العاده و افزایش میزان رطوبت پوست به طور فعال می شود. مواد پوشاننده موجود در این فرمول از دسته سیلیکونها انتخاب شده اند تا علاوه بر ایجاد یک محصول با ظاهری مطلوب هیچگونه حالت چرب روی پوست نداشته و در عین حال باعث ایجاد جوش نگردند.کرم مرطوب کننده با فراهم آوردن رطوبت ماندگار باعث حفظ طراوت و شادابی پوست می شود و از اثر عوامل مخرب محیطی بر روی پوست جلوگیری می کند.

 

کرم مرطوب کننده پوست خشک سینره

برای من مناسبه؟

برای انواع پوست پیشنهاد مناسبی است.

 

نحوه مصرف:

در طول روز پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده مناسب، مقداری از کرم را روی پوست صورت و گردن بمالید.

نوشته کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست نرمال تا خشک اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/cinere-moisturizing-cream-for-dry-and-normal-skin/feed 0
کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – کرم پودری https://vionabeauty.com/product/my-anti-wrinkle-sunscreen-with-spf-60-powder-cream https://vionabeauty.com/product/my-anti-wrinkle-sunscreen-with-spf-60-powder-cream#respond Mon, 08 Jun 2020 05:28:51 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6706 معرفی ضد آفتاب و ضد چروک کرم پودری مای کرم ضد آفتاب و ضد چروک کرم پودری مای  با SPF 60، علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های زیانبار خورشید، خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی، بدون احساس … ادامه مطلب

نوشته کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – کرم پودری اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی ضد آفتاب و ضد چروک کرم پودری مای

کرم ضد آفتاب و ضد چروک کرم پودری مای  با SPF 60، علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های زیانبار خورشید، خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی، بدون احساس چربی بر روی پوست را دارد.

این کرم آبرسان است و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.  همچنین با محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد مانع از تخریب بافت پیوندی پوست می شود. عصاره های دریایی استفاده شده در این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشند. از این رو از تخریب کلاژن پوست جلوگیری کرده و روند پیری و ایجاد چروکهای پوستی را کندتر می سازد.

همچنین، ترکیبات موجود در این کرم، اثر ضد باکتریایی و کنترل ترشح غدد چربی پوست را نیز دارا می باشند.

 

برای من مناسب است؟

این محصول برای پوست های خشک تا نرمال فرموله شده و پوشش رنگی بسیار زیبا و یکنواختی بر روی پوست ایجاد می کند.

 

نحوه مصرف:

برای محافظت بهتر از پوست در مقابل اشعه آفتاب حداقل ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به میزان مناسب از کرم ضد آفتاب را روی پوست تمیز و خشک صورت و گردن بمالید.

نوشته کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – کرم پودری اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-anti-wrinkle-sunscreen-with-spf-60-powder-cream/feed 0
کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – فاقد رنگ https://vionabeauty.com/product/my-anti-wrinkle-sunscreen-with-spf-60-colorless https://vionabeauty.com/product/my-anti-wrinkle-sunscreen-with-spf-60-colorless#respond Mon, 08 Jun 2020 05:09:14 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6702 معرفی ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – فاقد رنگ کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – فاقد رنگ یک محصول عالی برای محافظت پوست از اشعه های مضر آفتاب می باشد. فرمولاسیون ویژه ی … ادامه مطلب

نوشته کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – فاقد رنگ اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – فاقد رنگ

کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – فاقد رنگ یک محصول عالی برای محافظت پوست از اشعه های مضر آفتاب می باشد. فرمولاسیون ویژه ی این کرم علاوه بر خاصیت آبرسانی، قابلیت ارتجاعی پوست را بالا می برد. همچنین از عصاره های دریایی در ساخت این محصول استفاده شده است. از این رو خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی داشته و ضد پیری پوست است. همچنین، ترکیبات موجود در این کرم، اثر ضد باکتریایی و کنترل ترشح غدد چربی پوست را نیز دارا می باشند.

 

برای من مناسب است؟

این محصول برای پوست های خشک تا نرمال فرموله شده و بی رنگ و سبک بودن بافت آن، آنرا به گزینه ای مناسب برای آقایان، تبدیل کرده است.

 

نحوه مصرف:

برای محافظت بهتر از پوست در مقابل اشعه آفتاب حداقل ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به میزان مناسب از کرم ضد آفتاب مای را روی پوست تمیز و خشک صورت و گردن بمالید.

نوشته کرم ضد آفتاب ضد چروک مای با SPF 60 – فاقد رنگ اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-anti-wrinkle-sunscreen-with-spf-60-colorless/feed 0