مناسب موهای آسیب دیده – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی اصل Thu, 20 Apr 2023 07:58:09 +0000 fa-IR hourly 1 https://vionabeauty.com/wp-content/uploads/2020/03/cropped-android-chrome-512x512-1-32x32.png مناسب موهای آسیب دیده – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com 32 32 نرم کننده قوی مو مای مدل Nutri Daily https://vionabeauty.com/product/my-nutri-daily-hair-ultra-conditioner-400ml https://vionabeauty.com/product/my-nutri-daily-hair-ultra-conditioner-400ml#respond Sun, 07 Jun 2020 06:16:43 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6626 معرفی نرم کننده موی چرب مای مدل نوتری دیلی نرم کننده قوی مو مای مدل Nutri Daily یک محصول عالی با قدرت نرم کننده گی بالا می باشد. این شامپوی نرم کننده با بافتی سبک مناسب برای استفاده های روزانه … ادامه مطلب

نوشته نرم کننده قوی مو مای مدل Nutri Daily اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی نرم کننده موی چرب مای مدل نوتری دیلی

نرم کننده قوی مو مای مدل Nutri Daily یک محصول عالی با قدرت نرم کننده گی بالا می باشد. این شامپوی نرم کننده با بافتی سبک مناسب برای استفاده های روزانه می باشد. در ساخت این محصول از ترکیباتی چون عصاره گندم، ویتامین های بیوتن و B5 استفاده شده است. از این رو با رطوبت رسانی خود به موها باعث شادابی و طراوت آنها می گردد. همچنین به دلیل وجود انواع مواد مغذی در ساختار خود، باعث تقویت ساقه و ریشه موها می شود. بعد از استفاده از این شامپوی نرم کننده، موهایی نرم و ابریشمی خواهید داشت.

 

برای من مناسبه؟

این محصول  مناسب برای استفاده روزانه بوده و موهای شما را خوش حالت و ابریشمی میکند.

 

نحوه مصرف:

پس از استفاده از شامپو آب موها را بگیرید، نرم کننده را به ساقه موها بزنید و بر اساس دستورالعمل روی محصول از 1 الی 5 دقیقه صبر کرده و بعد موها را آبکشی کنید. نرم کننده را می توانید هر بار که حمام می کنید، استفاده کنید.

نوشته نرم کننده قوی مو مای مدل Nutri Daily اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-nutri-daily-hair-ultra-conditioner-400ml/feed 0
نرم کننده موی رنگ شده مای مدل Stop Damage https://vionabeauty.com/product/my-stop-damage-hair-conditioner-400ml https://vionabeauty.com/product/my-stop-damage-hair-conditioner-400ml#respond Wed, 27 May 2020 08:19:13 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=5730 معرفی نرم کننده موی چرب مای مدل Stop Damage نرم کننده موی رنگ شده مای مدل Stop Damage یک محصول عالی برای افزایش لطافت و نرمی موهای خشک و رنگ شده می باشد. در ساخت این شامپو از ترکیباتی چون … ادامه مطلب

نوشته نرم کننده موی رنگ شده مای مدل Stop Damage اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی نرم کننده موی چرب مای مدل Stop Damage

نرم کننده موی رنگ شده مای مدل Stop Damage یک محصول عالی برای افزایش لطافت و نرمی موهای خشک و رنگ شده می باشد. در ساخت این شامپو از ترکیباتی چون روغن آرگان و کراتین هیدرولیز شده استفاده شده است. از این رو لطافت و درخشندگی خاصی به موها می بخشد. این شامپو نرم کننده موی سر مای با رطوبت رسانی موثر به موها از خشکی بیشتر آنها جلوگیری می نماید. همچنین با تغذیه موها باعث بازسازی بهتر موها می گردد.

 

برای من مناسبه:

شامپو نرم کننده موی سر مای برای موهای رنگ شده و خشک بسیار مناسب می باشد.

 

نحوه مصرف:

پس از استفاده از شامپو آب موها را بگیرید، نرم کننده را به ساقه موها بزنید و بر اساس دستورالعمل روی محصول از 1 الی 5 دقیقه صبر کرده و بعد موها را آبکشی کنید. نرم کننده را می توانید هر بار که حمام می کنید، استفاده کنید.

نوشته نرم کننده موی رنگ شده مای مدل Stop Damage اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-stop-damage-hair-conditioner-400ml/feed 0
شامپو موی سر موهای رنگ شده مای Stop Damage https://vionabeauty.com/product/my-stop-damage-hair-shampoo-400ml https://vionabeauty.com/product/my-stop-damage-hair-shampoo-400ml#respond Wed, 27 May 2020 07:23:09 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=5712 معرفی شامپو سر استاپ دمیج (مناسب موی خشک و آسیب دیده شامپو موی سر موهای رنگ شده مای Stop Damage یک شامپوی عالی برای موهای آسیب دیده از رنگ و مواد شیمیایی می باشد. در ساخت این شامپو از ترکیبات … ادامه مطلب

نوشته شامپو موی سر موهای رنگ شده مای Stop Damage اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی شامپو سر استاپ دمیج (مناسب موی خشک و آسیب دیده

شامپو موی سر موهای رنگ شده مای Stop Damage یک شامپوی عالی برای موهای آسیب دیده از رنگ و مواد شیمیایی می باشد. در ساخت این شامپو از ترکیبات طبیعی چون روغن آرگان، کراتین هیدرولیز شده و سرامید استفاده شده است. از این رو با pH متناسب با ساختار مو مناسب می باشد. با استفاده از این شامپو علاوه بر تغذیه موهای خود، رطوبت آنها را نیز تامین نموده و ترمیم آنها نیز کامل می گردد. در فرمولاسیون این شامپو ترکیبات تثبیت کننده رنگ مو نیز به کار رفته است که موجب حفظ رنگ مو و نیاز کمتر به تجدید رنگ موها می گردد.

 

برای من مناسبه:

این شامپو برای کسایی که موهاشون رو رنگ کردن و همچنین برای موهای خشک مناسبه.درعین حال که باعث رطوبت رسانی موهاتون میشه ،رنگ مو رو هم تثبیت میکنه.

 

نحوه مصرف:

ابتدا موهای خود را کاملا خیس نموده و سپس مقدار مناسب از شامپو موی سر مای را بر روی آنها استفاده نمایید. سپس با آب ولرم آبکشی نمایید. در صورت لزوم این کار را دو بار تکرار نمایید.

نوشته شامپو موی سر موهای رنگ شده مای Stop Damage اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-stop-damage-hair-shampoo-400ml/feed 0
شامپو سر جینسینگ و کراتین شون برای موهای رنگ شده https://vionabeauty.com/product/schon-repairing-shampoo-400ml https://vionabeauty.com/product/schon-repairing-shampoo-400ml#respond Tue, 26 May 2020 05:31:33 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=5632 معرفی شامپو سر جینسینگ و کراتین (مناسب موی رنگ شده و آسیب دیده) امروزه عوامل مختلفی بر روی موی انسان تاثیر می گذارند و باعث آسیب به آنها می گردند. عواملی از جمله آلودگی هوا، استفاده مداوم از انواع شوینده … ادامه مطلب

نوشته شامپو سر جینسینگ و کراتین شون برای موهای رنگ شده اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی شامپو سر جینسینگ و کراتین (مناسب موی رنگ شده و آسیب دیده)

امروزه عوامل مختلفی بر روی موی انسان تاثیر می گذارند و باعث آسیب به آنها می گردند. عواملی از جمله آلودگی هوا، استفاده مداوم از انواع شوینده ها، رنگ کردن های مکرر و …. از این رو می بایست با انتخاب شامپویی مناسب از آسیب دیدن بیشتر موهای خود جلوگیری کنیم. شامپو موی سر شون حاوی عصاره جینسینگ و کراتین یک پیشنهاد عالی برای ترمیم موهای آسیب دیده و رنگ شده می باشد. فرمولاسیون به کار رفته در این شامپو باعث ترمیم موهای آسیب دیده شده و رطوبت انها را حفظ می نماید. وجود ترکیباتی مانند عصاره جینسینگ و پروتئین هیدرولیز شده علاوه بر تقویت ساقه مو، رطوبت رسانی فوق العاده ای برای موهای شما به ارمغان آورده و درخشنگدی آنها را دوچندان می کند. همچین این مواد با تنظیم pH موها مانع از گره خوردگی موها می گردد. علاوه بر این عصاره جینسینگ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و موها را در برابر رادیکال های آزاد مضر محافظت می کند.

 

برای من مناسبه؟

اگه موهاتون آسیب دیده و نیاز به بازسازی داره، این شامپو گزینه مناسبیه برای بازسازی موهاتون.

 

نحوه مصرف:

ابتدا موها را با آب ولرم خیس کنید تا موها راحت تر شامپو شوند.

سپس پوست سر را با شامپو به آرامی ماساژ دهید. این کار همزمان با اینکه موها را تمیز می کند، جریان خون را در پوست سر را افزایش داده و باعث تقویت مو می شود.

موها با یک یا دو بار شامپو زدن تمیز می شوند. بیشتر از این شامپو موها را خشک  و آسیب پذیر می کند. اگر بار اول شامپو کف نکرد، دوباره شامپو بزنید  تا موها کاملا تمیز شوند.

موها را آبکشی کنید. دقت کنید که کف روی سر باقی نماند زیرا در غیر این صورت پوست سر شوره می زند و زود چرب می شود.

نوشته شامپو سر جینسینگ و کراتین شون برای موهای رنگ شده اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/schon-repairing-shampoo-400ml/feed 0