مرطوب کننده و نرم کننده بسیار قوی – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی اصل Thu, 02 Feb 2023 04:12:10 +0000 fa-IR hourly 1 https://vionabeauty.com/wp-content/uploads/2020/03/cropped-android-chrome-512x512-1-32x32.png مرطوب کننده و نرم کننده بسیار قوی – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com 32 32 ژل مرطوب کننده قوی 30% اوره هيدرودرم مناسب برای رفع میخچه و پینه پا https://vionabeauty.com/product/strong-moisturizing-gel-containing-30-hydroderm-urea https://vionabeauty.com/product/strong-moisturizing-gel-containing-30-hydroderm-urea#comments Sun, 03 Jan 2021 10:49:57 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=11889 معرفی ژل مرطوب کننده قوی حاوی 30 درصد اوره هيدرودرم ژل مرطوب کننده قوی 30% اوره هيدرودرم مناسب برای رفع میخچه و پینه پا، مرطوب کننده فوق قوی برای قسمت های بسیار خشک بدن می باشد. در ساخت این محصول … ادامه مطلب

نوشته ژل مرطوب کننده قوی 30% اوره هيدرودرم مناسب برای رفع میخچه و پینه پا اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>

معرفی ژل مرطوب کننده قوی حاوی 30 درصد اوره هيدرودرم

ژل مرطوب کننده قوی 30% اوره هيدرودرم مناسب برای رفع میخچه و پینه پا، مرطوب کننده فوق قوی برای قسمت های بسیار خشک بدن می باشد. در ساخت این محصول از ترکیباتی چون شی باتر، گلیسرین، اکتوین، آلانتوئین، بیزابولول و ژل آلوئه ورا، 30 % اوره ، 2 % اسید سالیسیلیک، لاکتات آمونیوم و اسید لاکتیک استفاده شده است. این ژل مخصوص قسمت های بسیار خشک بدن بوده و یک ضد قارچ و ضد باکتری قوی می باشد.  همچنین یک محصول کارا در درمان پوسته ریزی و حالت فلسی پوست می باشد. از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول می توان به کمک به درمان میخچه، پینه و ضخیم شدگی پوست پا اشاره نمود. بعد از استفاده از این ژل علاوه بر تامین رطوبت پوست، بازسازی و ترمیم سلول های آسیب دیده نیز تسریع شده و پوست شادابی خود را به دست می آورد.

 

برای من مناسبه؟

ژل مرطوب کننده ضد میخچه پای هیدرودرم برای افرادی که نقاطی از بدنشان بسیار خشک و زبر شده می باشد بسیار مناسبه. همچنین این محصول در رفع میخچه و پینه پا نیز موثر است.

 

نحوه مصرف

روزی دوبار محل مورد نظر را با آب گرم کاملا شسته و خشک کنید ، سپس به مقدار مورد نیاز از ژل مرطوب کننده ضد میخچه پای هیدرودرم بر روی موضع مورد نظر مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

نوشته ژل مرطوب کننده قوی 30% اوره هيدرودرم مناسب برای رفع میخچه و پینه پا اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/strong-moisturizing-gel-containing-30-hydroderm-urea/feed 1
کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل کاسه ای https://vionabeauty.com/product/seagull-silk-moistrizing-cream https://vionabeauty.com/product/seagull-silk-moistrizing-cream#respond Tue, 23 Jun 2020 07:43:51 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7480 معرفی کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل  کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل کاسه ای یک محصول فوق العاده برای رطوبت رسانی به پوست دست و صورت می باشد. در فرمولاسیون این کرم از … ادامه مطلب

نوشته کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل کاسه ای اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل 

کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل کاسه ای یک محصول فوق العاده برای رطوبت رسانی به پوست دست و صورت می باشد. در فرمولاسیون این کرم از ترکیباتی چون ویتامین E، روغن نارگیل و کره آووکادو و جوجوبا استفاده شده است. از این رو علاوه بر خاصیت بالای آنتی اکسیدانی خود، یک مرطوب کننده فوق قوی برای پوست می باشد. این کرم به سرعت جذب پوست شده و اثری از چربی بر روی آن باقی نمی گذارد. همچنین رطوبت پوست را برای مدت زمانی طولانی تامین می کند.

 

برای من مناسبه؟

این کرم مرطوب کننده برای همه افردا با هر نوع پوستی مناسبه.

 

نحوه مصرف:

مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست تمییز و خشک خود زده و ماساژ دهید تا جذب گردد.

نوشته کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل کاسه ای اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/seagull-silk-moistrizing-cream/feed 0
کرم مرطوب کننده و نرم کننده تیوپی Silk سی گل https://vionabeauty.com/product/seagull-silk-moistrizing-cream-for-hand-face-body https://vionabeauty.com/product/seagull-silk-moistrizing-cream-for-hand-face-body#respond Tue, 23 Jun 2020 06:59:44 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7475 معرفی کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل  کرم مرطوب کننده و نرم کننده سیلک سی گل، یک مغذی و رطوبت رسان قوی است که بدون ایجاد اثر چربی مازاد روی پوست، باعث لطافت آن می گردد. این … ادامه مطلب

نوشته کرم مرطوب کننده و نرم کننده تیوپی Silk سی گل اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم مرطوب کننده و نرم کننده Silk سی گل 

کرم مرطوب کننده و نرم کننده سیلک سی گل، یک مغذی و رطوبت رسان قوی است که بدون ایجاد اثر چربی مازاد روی پوست، باعث لطافت آن می گردد. این محصول قدرت بالایی در رفع خشکی های موجود در پوست دارد. در ساخت این کرم مرطوب کننده از کره آووکادو و جوجوبا و روغن نارگیل استفاده شده است. از این رو رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و با ماندگاری طولانی خود باعث لطافت بیشتر پوست شما می گردد. همچنین ویتامین E استفاده شده در ساخت این کرم به آن قدرت آنتی اکسیدانی بالایی می دهد.

 

برای من مناسبه؟

این محصول برای همه افراد با هر نوع پوستی مناسبه.

 

نحوه مصرف:

روی پوست تمیز دست و صورت و بدن این کرم  را به آرامی ماساژ داده و در طول روزبه دفعات نیاز از آن استفاده کنید.

نوشته کرم مرطوب کننده و نرم کننده تیوپی Silk سی گل اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/seagull-silk-moistrizing-cream-for-hand-face-body/feed 0
کرم تغذیه کننده قوی مای مدل Nutri Touch https://vionabeauty.com/product/my-strong-nourishing-cream https://vionabeauty.com/product/my-strong-nourishing-cream#respond Sun, 07 Jun 2020 08:14:19 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=6646 معرفی کرم تغذیه کننده قوی مای مدل Nutri Touch کرم تغذیه کننده قوی مای مدل Nutri Touch یک پیشنهاد عالی برای مرطوب نگهداشتن پوست شماست. در فرمولاسیون این کرم از ویتامین E استفاده شده است. از این رو رطوبت پوست … ادامه مطلب

نوشته کرم تغذیه کننده قوی مای مدل Nutri Touch اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم تغذیه کننده قوی مای مدل Nutri Touch

کرم تغذیه کننده قوی مای مدل Nutri Touch یک پیشنهاد عالی برای مرطوب نگهداشتن پوست شماست. در فرمولاسیون این کرم از ویتامین E استفاده شده است. از این رو رطوبت پوست را به طور کامل حفظ نموده و از خشکی و پیری آن جلوگیری می کند. همچنین با تغذیه بافت های پوستی باعث احیا آنها می شود. این کرم با رایحه دلپذیر پاپایا برای پوست های خشک و خیلی خشک مناسب بوده با رطوبت رسانی عالی به آن باعث رفع خشکی و اگزما می گردد.

 

برای من مناسبه؟

کرم مرطوب کننده مای مدل Nutri Touch  مناسب پوست های خشک تا بسیار خشک می باشد و باعث رطوبت رسانی به آنها می گردد.

نوشته کرم تغذیه کننده قوی مای مدل Nutri Touch اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/my-strong-nourishing-cream/feed 0