مخصوص صورت و بدن – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی اصل Sun, 01 May 2022 04:10:11 +0000 fa-IR hourly 1 https://vionabeauty.com/wp-content/uploads/2020/03/cropped-android-chrome-512x512-1-32x32.png مخصوص صورت و بدن – ویونا بیوتی https://vionabeauty.com 32 32 ژل موی ویتامینه سینره https://vionabeauty.com/product/cinere-vitamine-hair-gel https://vionabeauty.com/product/cinere-vitamine-hair-gel#respond Mon, 15 Jun 2020 11:41:25 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7163 معرفی ژل مو ویتامینه سینره ژل موی ویتامینه سینره جهت حفظ حالت دلخواه مو به مدت طولانی و در شرایط آب و هوایی متفاوت تهیه شده است. پلیمرهای موجود در این فرآورده ضمن ایجاد یک لایه نسبتا محکم و نامرئی … ادامه مطلب

نوشته ژل موی ویتامینه سینره اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی ژل مو ویتامینه سینره

ژل موی ویتامینه سینره جهت حفظ حالت دلخواه مو به مدت طولانی و در شرایط آب و هوایی متفاوت تهیه شده است. پلیمرهای موجود در این فرآورده ضمن ایجاد یک لایه نسبتا محکم و نامرئی بر روی مو  به راحتی بر روی مو گسترده شده و بدون ایجاد چسبندگی، حالت مو را حتی در رطوبت های بالا حفظ می کنند.

ژل موی ویتامینه سینره سریع خشک شده و از خود شوره به جای نمی گذارند. پلیمرهای کاتیونی موجود در ژل خاصیت ضد الکتریسیته داشته و موها را براق تر میکند. این ژل مو دارای مواد مرطوب کننده و پروویتامین B5 بوده که خاصیت ارتجاعی موها را بهتر کرده و اثر تقویت کنندگی دارد. ژل مو سینره فاقد الکل بوده و فاقد اثرات سوء الکل بر روی پوست و مو می باشد.

 

برای من مناسبه؟

برای انواع مو پیشنهاد مناسبی است.

 

نحوه مصرف:

برای حاصل شدن نتیجه بهتر، هنگامی که موها کمی رطوبت دارند، مقداری از آن را بر روی مو قرارداده و سپس با شانه آن را بر روی تمام مو پخش نمایید.
در صورتی که ژل بر روی موهای خشک و از قسمت ابتدایی مالیده شود باعث حجیم تر شدن موها یا پر پشت تر جلوه کردن موها می شود.

نوشته ژل موی ویتامینه سینره اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/cinere-vitamine-hair-gel/feed 0
ژل بعد از موزدایی سینره مخصوص صورت و بدن https://vionabeauty.com/product/cinere-post-depilatory-gel https://vionabeauty.com/product/cinere-post-depilatory-gel#respond Mon, 15 Jun 2020 11:13:11 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7159 معرفی ژل بعد از موزدایی سینره  ژل بعد از موزدایی سینره مخصوص صورت و بدن، با بهره گیری از اسانس ها و عصاره های طبیعی گیاهی جهت تسکین صدمات وارد به پوست بعد از موزدایی تهیه و تولید شده است. … ادامه مطلب

نوشته ژل بعد از موزدایی سینره مخصوص صورت و بدن اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی ژل بعد از موزدایی سینره 

ژل بعد از موزدایی سینره مخصوص صورت و بدن، با بهره گیری از اسانس ها و عصاره های طبیعی گیاهی جهت تسکین صدمات وارد به پوست بعد از موزدایی تهیه و تولید شده است. ژل بعد از موزدایی سینره مخصوص صورت و بدن بوده و با فرمولاسیون پیشترفته خود قدرت بالایی در بهبود و رشد بافت های پوستی داراست. ترکیبات گیاهی این محصول خواص ضد باکتری و ضد قارچی را دارا میباشد،و به همین دلیل امکان بروز عفونت و ناراحتی جلدی همانند  آکنه را بعد از موزدایی کاهش می دهد. این ترکیبات همچنین با ایجاد رطوبت مناسب و بالا بردن خاصیت ارتجاعی، پوست را محافظت نموده و به آن صافی و شفافیت می بخشند.

 

برای من مناسبه؟

برای انواع پوست پیشنهاد مناسبی است.

 

نحوه مصرف:

پس از موزدایی با هریک از روش های ممکن، مقدار مناسبی از ژل را روی پوست قرار داده و کاملا پخش نمایید. برای کاهش رشد موهای زاید، استفاده از ژل را دوبار در روز به مدت دو هفته ادامه دهید.

نوشته ژل بعد از موزدایی سینره مخصوص صورت و بدن اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/cinere-post-depilatory-gel/feed 0
کرم موبر سینره مخصوص صورت و بدن https://vionabeauty.com/product/depilatory-cream-fast-acting-face-body https://vionabeauty.com/product/depilatory-cream-fast-acting-face-body#respond Mon, 15 Jun 2020 10:38:06 +0000 https://vionabeauty.com/?post_type=product&p=7154 معرفی کرم  موبر سینره مخصوص صورت و بدن کرم موبر سینره مخصوص صورت و بدن بسیار ملایم بوده و باعث ایجاد سوزش و تحریک بر روی پوست نمی شود. فرمولاسیون منحصر بفرد این کرم به گونه ای است که موهای … ادامه مطلب

نوشته کرم موبر سینره مخصوص صورت و بدن اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
معرفی کرم  موبر سینره مخصوص صورت و بدن

کرم موبر سینره مخصوص صورت و بدن بسیار ملایم بوده و باعث ایجاد سوزش و تحریک بر روی پوست نمی شود. فرمولاسیون منحصر بفرد این کرم به گونه ای است که موهای کلفت و نازک را از بین برده و به پوست صدمه ای نمی زند.

در تهیه این کرم از هیدروکسید پتاسیم و سدیم به علت اثر التهاب زایی آنها استفاده نشده است. ماده مؤثره این فرآورده مخلوطی از تیوگلیکولات کلسیم و سدیم است که به درون ساقه مو نفوذ کرده و پیوندهای دی سولفید را در کراتین حل می کند و موجب از بین رفتن ساختمان مو می گردد بطوری که با اعمال کمترین نیروی مکانیکی مثل کشیدن یک پارچه نمدار بر روی موضع موها به راحتی از سطح پوست جدا می شوند. استفاده مکرر از این کرم موجب تضعیف موهای منطقه نیز می گردد.

 

برای من مناسبه؟

برای انواع پوست پیشنهاد مناسبی است.

 

احتیاط

پس از استفاده، از شستشو با صابون خودداری نمایید.

 

نحوه مصرف:

  • جهت اطمینان بیشتر توصیه می شود قبل از مصرف تست گردد.
  • مقداری از کرم را روی سطح کوچکی از ناحیه مورد نظر قرارداده و پس از 5 دقیقه پاک کنید اگر تا 24 ساعت التهاب یا حساسیتی دیده نشد، با اطمینان می توانید به شرح زیر مصرف کنید.کرم را بر روی پوست قرار داده به صورتی که کاملا روی موها را بپوشاند.
  • کرم را بر روی پوست مالش ندهید.
  • پس از 5-3 دقیقه ابتدا یک منطقه کوچک را پاک نمایید، در صورت زدایش موها، به آرامی کرم را در خلاف جهت موها از روی پوست بردارید وسپس با آب سرد بشویید.
  • همچنین می توان از یک پارچه نرم یا پنبه نم دار برای برداشتن کرم استفاده نمود.

نوشته کرم موبر سینره مخصوص صورت و بدن اولین بار در ویونا بیوتی. پدیدار شد.

]]>
https://vionabeauty.com/product/depilatory-cream-fast-acting-face-body/feed 0